Junior Eurosong 2007

Praat mee over het voormalige Vlaamse voorronde voor het Junior Eurovisiesongfestival.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Jonas
Moderator
Moderator
Berichten: 766
Lid geworden op: 22-08-2012 18:42

Junior Eurosong 2007

#1 Bericht door Jonas » 28-08-2012 17:06

[img]http://www.belgovision.com/uploads/albu ... g_2007.jpg[/img]

Opnieuw een Junior avontuur in 2007.

Het begon allemaal met een startshow:
Na een zang-, dans- en persoonlijkheidstest in het Kasteel van Wissekerke sturen de vijf coaches elk één van hun drie kandidaten naar huis. Kobe Van Herwegen stuurt Mateo naar huis en kiest voor De Dalton Sisters en Jasper. Iris Van Hoof stuurt Nele naar huis en kiest voor Mona en Mijn Broer En Ik. Ann Reymen stuurt Da Black Twinzz naar huis en kiest voor Larissa en Bab. Tomas De Soete stuurt Lidewij naar huis en kiest voor Trust en De Juffra's. Geena Lisa Peeters stuurt Karen naar huis en kiest voor Swing. De derde van haar drie pupillen werd gediskwalificeerd tussen de opname van de startshow en de uitzending ervan. De startshow werd gepresenteerd door Ben Roelants.

Er was een voorronde (alle kandidaten) een halve finale en een finale.

Voorronde:

[color=green]Mijn Broer En Ik - Knallen[/color]
[color=red]Mona - Alleen
De Juffra's - Te Schoon Voor U[/color] [color=green]* WILDCARD[/color]
[color=green]Trust - Anders
Jasper - Weekend
De Dalton Sisters - Verander De Wereld[/color]
[color=red]Swing - Het Is Nu Feest
Larissa - Blijf Bij Mij[/color]
[color=green]Bab - Laat Mij Gerust[/color]

Dankzij hun wildcard die ze kregen mochten De Juffra's toch door naar de halve finale ondanks ze rood hadden op de blokken.

Halve finale:

[color=green]Bab - Laat Mij Gerust[/color]
[color=red]Jasper - Weekend
De Juffra's - Te Schoon Voor U[/color]
[color=green]De Dalton Sisters - Verander De Wereld
Trust - Anders[/color]
[color=red]Mijn Broer En Ik - Knallen[/color] [color=green]* WILDCARD[/color]

Ondaks rood op de blokken mochten dankzij hun wildcard Mijn Broer en Ik toch naar de finale.

Finale:

[color=red]De Dalton Sisters - Verander De Wereld
Bab - Laat Mij Gerust
Mijn Broer En Ik - Knallen[/color]
[color=green]Trust - Anders[/color]

Trust werd de winnaar van Junior Eurosong 2007 en mocht naar Rotterdam, helaas behaalden ze daar een teleurstellende 15de plaats.
[b][color=black]Be[/color][color=yellow]lg[/color][color=red]ium[/color] for Junior Eurovision[/b]

Mieke
Three Points
Three Points
Berichten: 322
Lid geworden op: 09-09-2012 15:17

#2 Bericht door Mieke » 12-02-2013 22:19

Bab, De Juffra's, De Dalton Sisters en Trust waren het best :). Trust was alleen wat te volwassen voor JESC vind ik :P.

Tannaz
Moderator
Moderator
Berichten: 814
Lid geworden op: 24-08-2012 14:08

#3 Bericht door Tannaz » 12-02-2013 22:31

Ik vond de Dalton Sisters, Bab en de Juffra's tpen echt helemaal geweldig xD Ik weet nog dat ik het heel jammer vond dat Trust toen had gewonnen :P

Plaats reactie