Finalisten 2012: Mainstreet

Praat mee over de Nederlandse voorronde voor het Junior Eurovisiesongfestival.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Pjotr
Un Point
Un Point
Berichten: 165
Lid geworden op: 21-08-2012 22:09

Finalisten 2012: Mainstreet

#1 Bericht door Pjotr » 28-08-2012 12:15

Kom alles te weten over Mainstreet.
Naam: Rein, Owen, Daan, Nils
Liedje: Stop the time
Woonplaats: Waalre, Eindhoven, Goor en Amsterdam
Geboortedatum: 21 januari 1999, 28 mei 1998, 10 maart 1998, 15 april 1998

Waarom doe je mee met het Junior Songfestival?
R: Omdat ik samen met 3 andere jongens kort geleden een boyband heb opgericht en met deze band hoop heel ver te komen bij het JSF. Zingen is mijn grootste hobby.
O: Omdat ik het Junior Songfestival een hartstikke leuk programma vind. Verder vind ik het een leuk programma om mee te beginnen.
D: Ik vind het erg leuk om te zingen. Op school doe ik ook vaak mee met een talentenjacht. Het lijkt me heel spannend om met het Junior Songfestival op televisie te komen om te laten zien wat ik kan. Ik hoop ook veel nieuwe vrienden te maken bij het Junior Songfestival.
N: Ik heb bij een andere talentenjacht Daan, Rein en Owen ontmoet. We hebben samen besloten om mee te doen, omdat we het heel erg leuk vinden om muziek te maken.

Wat zijn je hobby’s en hoe ziet je weekend eruit?
R: In het weekend hockey ik, spreek ik met vrienden af, kijk ik een filmpje, game ik, ga ik met de hond uit en maak ik huiswerk.
O: Ik houd van gamen, zingen, jammen & piano spelen. Mijn weekend ziet er verder vrij rustig uit. Ik doe eigenlijk helemaal niks in het weekend.
D: Mijn hobby’s zijn zingen, muziek maken, voetballen en dansen (ballroom en latin). Zaterdagmiddag voetbal ik competitie bij GFC in Goor. ’s Avonds ga ik naar dansles. Ook ga ik in het weekend met mijn vader naar FC Twente als ze thuis spelen. En natuurlijk moet ik ook huiswerk maken. Af en toe kijk ik ook een film met vrienden.
N: Mijn hobby’s zijn gitaar spelen, voetballen en zingen. Op zondag speel ik voetbal. Verder speel ik veel gitaar en maak ik mijn huiswerk.

Wie is je favoriete finalist van het Junior Songfestival van voorgaande jaren?
R: Tess.
O: Mijn favoriete finalist van het Junior Songfestival is Rachel.
D: Joel en Polle.
N: Tess.

Wie is jouw grootste fan?
R: Mijn familie.
O: Mijn grootste fan is mijn kleine zusje.
D: Mijn vrienden, familie en vooral mijn kleine broertje Sam.
N: Mijn familie.

Wat vind jij het leukste klusje om thuis te doen? En wat het vervelendste?
R: Het leukste klusje vind ik de hond uitlaten en het vervelendste de schildpaddenbak verschonen.
O: Het leukste vind ik de tuin sproeien. En ik HAAAAAAT het om de vaatwasser te doen.
D: Het leukste vind ik de hond uitlaten. Het vervelendste klusje vind ik mijn kamer opruimen.
N: Stofzuigen vind ik niet zo erg, maar de auto van binnen schoonmaken vind ik niet zo leuk.

Heb je een verslaving of gekke gewoonte?
R: Ik ben nogal ijdel en zit vaak aan mijn haar!
O: Nee hoor, ben van mezelf al een beetje crazy!
D: Ik sms of whats app veel met mijn vrienden.
N: Nee.

Mainstreet! Heb je er iets leuks over te melden? Het kan hier!

Jonas
Moderator
Moderator
Berichten: 766
Lid geworden op: 22-08-2012 18:42

#2 Bericht door Jonas » 28-08-2012 17:35

[url=http://youtu.be/1yKcmeYtS4o]Mainstreet - Stop The Time[/url]
[b][color=black]Be[/color][color=yellow]lg[/color][color=red]ium[/color] for Junior Eurovision[/b]

*Lotte*
Eight Points
Eight Points
Berichten: 844
Lid geworden op: 27-08-2012 21:40

#3 Bericht door *Lotte* » 09-09-2012 11:41

Op facebook like ik hun pagina...
de rest van de finalisten vind ik niet op facebook :p

Maar euhm wat ik wou zeggen...
Hun posten er vaak fanvideo's op.

Het ene moment vind ik Femke de leukste, dan weer mainstreet.

Ik denk dat mainstreet door vaak op hun facebook pagina wat te posten dichter bij hun fans staat...

Plaats reactie