Finalisten 2012: Jade en Sherilyn

Praat mee over de Nederlandse voorronde voor het Junior Eurovisiesongfestival.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Pjotr
Un Point
Un Point
Berichten: 165
Lid geworden op: 21-08-2012 22:09

Finalisten 2012: Jade en Sherilyn

#1 Bericht door Pjotr » 28-08-2012 12:08

Kom alles te weten over Jade en Sherilyn.
Naam: Jade en Sherilyn
Liedje: Joy
Woonplaats: Berkelen Rodenrijs
Geboortedatum: 25 januari 2001 en 17 februari 1998

Waarom doe je mee met het Junior Songfestival?
J: Ik vind het een te gek progamma en ik kijk er graag naar. En ik dacht: wat zij kunnen, kan ik ook! Ik zing graag en ik schrijf ook graag mijn eigen liedjes.
S: Ik vind het een leuke ervaring om mee te doen. Je leert er heel veel van.

Wat zijn je hobby’s en hoe ziet je weekend eruit?
J: Mijn hobby’s zijn zingen, dansen en zwemmen. In het weekend slaap ik altijd lekker uit, neem een ontbijtje, maak mijn huiswerk en daarna heb ik vrije tijd.
S: Mijn hobby’s zijn zingen, dansen en toneel. Omdat ik op de theater havo/vwo zit, zijn dit vakken die ik krijg naast mijn gewone vakken zoals taal en wiskunde. Mijn weekend is meestal wel rustig. Tenzij we ergens naar toe gaan.

Wie is je favoriete finalist van het Junior Songfestival van voorgaande jaren?
J: Lisa, Amy en Shelley en natuurlijk Rachel.
S: Rachel. Toen ik op auditie kwam heb ik echt heel vaak gehoord dat ik op haar lijk.

Wie is jouw grootste fan?
J: Mijn familie en vooral mijn vader.
S: Mijn moeder. Maar heel veel andere familieleden ook.

Wat vind jij het leukste klusje om thuis te doen? En wat het vervelendste?
J: Het leukste klusje vind ik samen eten koken met mijn vader en de auto wassen. Afwassen, opruimen en stofzuigen vind ik het minst leuk.
S: Klink vast gek maar de leukste klusjes vind ik mijn kamer opruimen, stofzuigen en dweilen. Het vervelendste vind ik de vaatwasser inruimen. Maar eigenlijk hoef ik dat bijna nooit te doen.

Heb je een verslaving of gekke gewoonte?
J: Je kunt mij wakker maken voor lekker eten zoals bami, saoto soep, visballetjes en roti.
S: Ik heb niet echt een verslaving, maar ik heb wel de gewoonte om overal te zingen.

Dit is de plek van het duo!

Plaats reactie