Expeditie Poolcirkel

Heb je iets gezien op TV? Of heb je een goed lied gehoord?
Plaats reactie
Bericht
Auteur
*Lotte*
Eight Points
Eight Points
Berichten: 844
Lid geworden op: 27-08-2012 21:40

Expeditie Poolcirkel

#1 Bericht door *Lotte* » 22-11-2012 21:37

De karavaan met de deelnemers trekt door Noorwegen, Zweden en Finland. Vertrekpunt is de ruige kust van het Spitsbergen. Heli’s, boten en sneeuwscooters zijn transportmiddelen die worden gebruikt. De hoge bergen, de gletsjers, koude grotten en rivieren vragen het uiterste van de Bekende Nederlanders.
Niet alleen fysieke kracht is van belang, ook psychologie en strategie spelen een belangrijke rol. Naast individuele proeven, vaak gerelateerd aan de lokale gebruiken en cultuur van Lapland, zijn er ook groepsopdrachten. Zowel de individuele prestaties als het teamspel bepalen elke week de positie van de kandidaten op de ranglijst. Die ranglijst kan in elke aflevering flink wijzigen. Elke aflevering moeten de twee laagst gepositioneerde deelnemers tegen elkaar uitmaken wie de avonturenreeks moet verlaten. Uiteindelijk bereiken slechts twee kandidaten na een barre tocht van twintig dagen het eindpunt, een van hun wint Expeditie Poolcirkel.


Expedtie Poolcirkel is elke maandag om 20.25 te zien op nederland 1

Wie kijkt er?
Wie vinden jullie leuk?

Mieke
Three Points
Three Points
Berichten: 322
Lid geworden op: 09-09-2012 15:17

#2 Bericht door Mieke » 23-11-2012 13:28

Ja ik kijk! En ik vind het leuk :P
anders zou ik niet kijken ;)

Pjotr
Un Point
Un Point
Berichten: 165
Lid geworden op: 21-08-2012 22:09

#3 Bericht door Pjotr » 26-11-2012 15:06

Ik kijk! Leuk dat er op de plaats van Fort Boyard weer een leuk programma is gekomen.

Plaats reactie