Wereldvisie Songfestival 8 - Star Track, Chisinau - Moldavië

Nu kan jij zelf meedoen aan een songfestival. En misschien ook wel presenteren.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Pjotr
Un Point
Un Point
Berichten: 165
Lid geworden op: 21-08-2012 22:09

#91 Bericht door Pjotr » 23-02-2013 17:26

En daarbij,de deadline is 25 februari. Ik vind: Een deadline,is een deadline. Vervroegen is echt belachelijk. En het hoeft niet uit te maken of iemand nu op dag 1 stemt of op de laatste dag. Dat hoor je gewoon rustig af te wachten. Zonder gezeik.

Mieke
Three Points
Three Points
Berichten: 322
Lid geworden op: 09-09-2012 15:17

#92 Bericht door Mieke » 23-02-2013 17:40

Hij heeft toch gezegd waarom hij het vervroegd heeft..
En trouwens, ik snap het ook wel, als iedereen al heeft gestemd en er moet altijd op dezelfde personen gewacht worden is dat gewoon vervelend.
(Ik weet dat ik eerst zelf ook zo was, maar ik breng er verandering in :P)

Voskesc
Site Admin
Site Admin
Berichten: 802
Lid geworden op: 21-08-2012 22:24

#93 Bericht door Voskesc » 23-02-2013 17:49

Peter.

Ik snap jou. Maar ik snap ook de anderen.
Ik snap jou, omdat je denkt ik houd me aan de deadline. Maar ik snap ook dat anderen denken dat je geen moeite doet.

Dit is geen persoonlijke aanval hoor, maar omdat je immers (bijna) altijd op het laatste nippertje stemt, terwijl anderen binnen enkele dagen stemmen en jij niet, snap ik dat een aantal denken: weer die Peter. We hebben inderdaad een deadline, maar die deadline zegt niet dat je pas moet stemmen op die dag. Als je toevallig een week op vakantie was en je stemt dan pas, dan denk ik dat daar wel respect voor is, of als er iets in je familie gebeurt is, maar keer op keer anderen laten wachten kan tot ergernissen lijden.

Dus ik zou je toch dringend willen verzoeken om gewoon gezellig mee te doen met de WV en niet anderen onnodig te laten wachten als je de kans hebt om te stemmen. Want zoals Mieke zegt, iedere keer wachten op 1 persoon is vervelend. Vooral als het dezelfde persoon is. En op middellange termijn kunnen mensen dan gaan ergeren aan die persoon.. Dit is geen dreiging, maar een waarschuwing waar ik je graag voor wilt behoeden. En nogmaals, dit is geen persoonlijke aanval, maar een bericht die bedoeld is om je een beetje wakker te schudden. ;)

Pjotr
Un Point
Un Point
Berichten: 165
Lid geworden op: 21-08-2012 22:09

#94 Bericht door Pjotr » 23-02-2013 18:00

Dat anderen binnen enkele dagen stemmen noem ik eerder abnormaal. Sorry hoor,maar ik heb ook nog een leven buiten het forum. En als je binnen 3 dagen niet stemt wordt dat hier meteen als "raar" bestempeld. Ja,kan ik er wat aan doen dat jullie zo over enthousiast zijn dat jullie meteen stemmen.

Eigenlijk vind ik dat die vragen als: Wie heeft er al gestemd? Niet in dit topic thuis horen. Host kan veel beter de liedjes online gooien,en de deelnemers gewoon stemmen,en rustig de deadline afwachten. Dan heb je ook al dit gezeur niet. Dat zou ik persoonlijk een veel volwassere manier van het spelen van dit spel vinden. Dan de hele tijd mensen zitten te pushen om te stemmen.

Jonas
Moderator
Moderator
Berichten: 766
Lid geworden op: 22-08-2012 18:42

#95 Bericht door Jonas » 23-02-2013 18:06

Nou, je kan nog steeds stemmen, maar doe het voor 21u als het kan. En ja de deadline is vervroegd, ik heb de late shift vanaf maandag, wat ik niet had verwacht, dus ik zou zondag graag de uitslag willen online gooien.
[b][color=black]Be[/color][color=yellow]lg[/color][color=red]ium[/color] for Junior Eurovision[/b]

Voskesc
Site Admin
Site Admin
Berichten: 802
Lid geworden op: 21-08-2012 22:24

#96 Bericht door Voskesc » 23-02-2013 18:17

[quote="Pjotr"]Dat anderen binnen enkele dagen stemmen noem ik eerder abnormaal. Sorry hoor,maar ik heb ook nog een leven buiten het forum. En als je binnen 3 dagen niet stemt wordt dat hier meteen als "raar" bestempeld. Ja,kan ik er wat aan doen dat jullie zo over enthousiast zijn dat jullie meteen stemmen.

Eigenlijk vind ik dat die vragen als: Wie heeft er al gestemd? Niet in dit topic thuis horen. Host kan veel beter de liedjes online gooien,en de deelnemers gewoon stemmen,en rustig de deadline afwachten. Dan heb je ook al dit gezeur niet. Dat zou ik persoonlijk een veel volwassere manier van het spelen van dit spel vinden. Dan de hele tijd mensen zitten te pushen om te stemmen.[/quote]


Ik vraag niet om altijd vroeg te stemmen. Maar je hebt ook de pech dat iedereen direct stemt. Op het Engels forum zie je inderdaad dat iedereen meer zijn eigen gangetje gaat, maar de cultuur op dit forum is anders... ;)

Jonas
Moderator
Moderator
Berichten: 766
Lid geworden op: 22-08-2012 18:42

#97 Bericht door Jonas » 23-02-2013 18:27

dus nogmaals voor 21u als het kan :P
[b][color=black]Be[/color][color=yellow]lg[/color][color=red]ium[/color] for Junior Eurovision[/b]

Pjotr
Un Point
Un Point
Berichten: 165
Lid geworden op: 21-08-2012 22:09

#98 Bericht door Pjotr » 23-02-2013 18:42

[quote="Voskesc"]


Ik vraag niet om altijd vroeg te stemmen. Maar je hebt ook de pech dat iedereen direct stemt. Op het Engels forum zie je inderdaad dat iedereen meer zijn eigen gangetje gaat, maar de cultuur op dit forum is anders... ;)[/quote]

Laten we die cultuur dan eens drastisch veranderen. Er staat in het eerste bericht een datum waarop je de uitslag kunt verwachten. Gedachten als: Als iedereen nu vroeg stemt hebben we eerder een uitslag slaat dus nergens op.

Voskesc
Site Admin
Site Admin
Berichten: 802
Lid geworden op: 21-08-2012 22:24

#99 Bericht door Voskesc » 23-02-2013 18:48

^ Ik denk dat je niet veel mensen mee zal krijgen. ;)
Misschien op langere termijn, maar voorlopig niet. ;p

Pjotr
Un Point
Un Point
Berichten: 165
Lid geworden op: 21-08-2012 22:09

#100 Bericht door Pjotr » 23-02-2013 19:04

Nou,dan is er weer een kandidaat minder. Geef me maar DQ. Dat is nu wel zo makkelijk he? Of laat iedereen gewoon opnieuw stemmen. Dat kan iedereen toch binnen een uur.

Plaats reactie