Verenigd Koninkrijk 2013: Bonnie Tyler - Believe in me

Only Teardrops, niet van verdriet, maar van geluk. Gefeliciteerd Emmelie de Forest!
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Jonas
Moderator
Moderator
Berichten: 766
Lid geworden op: 22-08-2012 18:42

Verenigd Koninkrijk 2013: Bonnie Tyler - Believe in me

#1 Bericht door Jonas » 07-03-2013 15:44

Na Blue en Engelbert Humperdinck heeft de BBC opnieuw een showbizzcoryfee met een indrukwekkende staat van dienst weten te strikken om het Verenigd Koninkrijk te vertegenwoordigen op het Songfestival. In Malmö zal de Welshe zangeres Bonnie Tyler op het podium staan. Ze zingt ‘Believe in me’, een nummer uit haar nieuwe album ‘Rocks and Honey’ dat op 6 mei verschijnt.

Bonnie Tyler kennen we natuurlijk vooral van haar hits uit de tweede helft van de jaren zeventig en begin jaren tachtig. Toen was ze een regelmatige klant aan de top van de hitparades met kleppers als ‘Holding out for a Hero’, ’It’s a heartache’, ‘Total Eclipse of the Heart’ en ‘Lost in France’, waarmee ze een nummer 1-hit in de States scoorde. Ze scoorde tevens hits aan de zijde van Shakin Stevens als ‘It’s a rocking good way’.

In Malmö zingt Bonnie ‘Believe in me’, een lied van Desmond Child, Lauren Christy en Christopher Braide. David Huff zorgde voor de productie. ‘Believe In Me’ is de voorbode van het nieuwe album ‘Rocks and Honey’, dat op 6 mei verschijnt.

Aanvankelijk zou de BBC het nieuws pas binnen anderhalve week bekend maken, maar zoals gebruikelijk lekte het te vroeg uit en kon de omroep niet anders dan het te bevestigen.



LIVE VERSIE:


[b][color=black]Be[/color][color=yellow]lg[/color][color=red]ium[/color] for Junior Eurovision[/b]

Plaats reactie